Mazaricos 2.0

Web 2.0 e Redes Socias dende Mazaricos

As empresas e as redes

Deixar un comentario

As redes sociais son estructuras sociais compostas de grupos de persoas, que están conectadas por un ou varios tipos de relacións, tales como a amizade, parentesco, intereses comúns ou que comparten coñecementos, e ideas de libre expresión.

A orixe das redes sociais remontase, polo menos, a 1995, cando Randy Conrad creou o sitio “classmates.com”. Pretendía que a xente poidera recuperara ou manter o contacto cos antiguos compañeiros do colexio, instituto ou universidade! Así que en 2002 comezaron a aparecer os sitios web promocionando as redes de amigos e liña. O asunto foi gañando fama e despegou finalmente coa chegada no 2003 de sitios coma Myspace ou Xing (entre outros).

Ao longo de todo este tempo as redes sociais medraron gañando máis e máis adeptos. Incluso as grandes empresas se abrazan as titánicas redes sociais coa intención de obter máis consumidores ao seu producto.

Gracias o efecto “viral” das redes sociais e da blogosfera teñen un impacto directo na recputación das compañías, e, en moitas ocasións, nos resultados das súas contas.

De feito, segundo o último estudio levado a cabo pola empresa Consultora e Estudio da Comunicación, cada vez as máis grandes compañías invirten en recursos que lles ofrece a web 2.0.

O estudio demostra que a web 2.0 favorece a interrelación das marcas cos consumidores e ofrece a posibilidade de presentarlle novo prodcutos e campañas publicitarias en tempo real.

Presentamos agora algunhas das conclusión deste traballo de investigación, para o cal se tomaron como refercia de 38 empresas líderes do seu sector:

· Os países anglosaxóns posicionanse como líderes indiscutibles no uso global da web 2.0. De feito cada vez son máis as que contas con departamentos específicos para xestionala súa imaxe e trazar accións nas redes e a blogosfera.

· No outro lado da balanza, están as empresas portuguesas e latinoamericanas que falan pouco e maioritariamente no seu idioma, desaproveitando o potendial da rede para comunicarse con clientes de outros países.

· As empresas de orixe español, maioritariamente desenrrolan xa potentes campañas de comunicación e marketing para aumentar a súa notoriedade na rede e chegar aos consumidores multimedia.

· Evidentemente Facebook e Twitter son as canles prerferidas de marcas de consumo para presentar as súas novedades, campañas e productos. Incluso algunhas empresas usan twitter como un canle de atención ao cliente.

· Finalmente añadir que as marcas máis reputadas entre os consumidores, incluso apostaron por plataformas propias, como a rede social de iTunes de Apple (Ping) o as comunidades on-line de Microsoft.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s